  • 1. Data: 2004-01-14 13:37:33
    Temat: Prezenty?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Chciałbym kupić parę książek i dodawać je wybranym klientom jako prezent.
    Jak to księgować?
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2004-01-14 14:15:16
    Temat: Re: Prezenty?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Samotnik napisał:

    > Chciałbym kupić parę książek i dodawać je wybranym klientom jako prezent.
    > Jak to księgować?

    Jeżeli wybranym, to reklama limitowana (reprezentacja).

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-01-14 14:54:30
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    > Jeżeli wybranym, to reklama limitowana (reprezentacja).
    >
    > Maddy

    i pamietaj ze w 2004r do 100 zl

  • 4. Data: 2004-01-14 15:04:29
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <bu3l7t$nil$1@atlantis.news.tpi.pl>, ata wrote:
    > prezent.

    > i pamietaj ze w 2004r do 100 zl

    Tzn. maksymalna wartosc prezentu, czy kosztów tego typu w ogóle?

    To muka, bo książka kosztuje 30 zł, chce ich kupic tak ze 10. Nie ma
    jakiegoś sposobu? :( Nie wiem, czy to coś zmienia, ale nie zamierzam dawać
    tych książek w prezencie do kupionego długopisu, tylko usługi za kilka
    tysięcy złotych. Hm?
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2004-01-14 15:56:40
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > Tzn. maksymalna wartosc prezentu, czy kosztów tego typu w ogóle?

    100zł "na ludzia" ;-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2004-01-15 10:05:14
    Od: "BK" <k...@f...polbox.pl>

    i do tego jednorazowo:

    Art. 21. 1. Wolne od podatku dochodowego są:
    (...)
    68a) wartość nieodpłatnych świadczeń, o których mowa w art. 20 ust. 1,
    otrzymanych od świadczeniodawcy w związku z jego promocją lub reklamą -
    jeżeli jednorazowa wartość tych świadczeń nie przekracza kwoty 100 zł;
    zwolnienie nie ma zastosowania, jeżeli świadczenie jest dokonywane na rzecz
    pracownika świadczeniodawcy lub osoby pozostającej ze świadczeniodawcą w
    stosunku cywilnoprawnym