  • 1. Data: 2004-01-14 12:05:03
    Temat: upowaznienie w DG ..
    Od: "Robert" <w...@p...onet.pl>

    Witam

    Nosze się z zamiarem założenia DG . Pracuję na etacie i miałbym niewiele
    czasu
    na załatwiane spraw papierkowych (US, ZUS, BANK itp) a potrzebuje od czasu
    do czasu wystawić kilka Faktur..
    Czy możliwe jest upoważnienie notarialne np. mojego brata do załatwiania
    tego typu spraw ?

    pozdrawiam Robert

  • 2. Data: 2004-01-14 12:53:12
    Temat: Re: upowaznienie w DG ..
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Robert wrote:

> [...]
    > do czasu wystawić kilka Faktur..
    > Czy możliwe jest upoważnienie notarialne np. mojego brata do załatwiania

    do ZUS-u US-u itp potrzebne jest notarialne..
    do faktur nie ale jak juz sie jest u notariusza to za te sama cene...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-01-14 13:39:44
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik bosz b...@u...agh.edu.pl ...

    > do ZUS-u US-u itp potrzebne jest notarialne..
    > do faktur nie ale jak juz sie jest u notariusza to za te sama cene...

    A w Us to nie wystarczy upoważnienie + znaczki skarbowe za bodaj 15zł?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."
    Molier