    From: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Problem z Urzędem Skarbowym
    Date: Thu, 29 Jun 2006 12:04:07 -0500

    Lestat wrote:

    > Tak, przeprowadziłem sie, ale nie mam zameldowania tymczasowego, tylko stałe
    > lecz w innym miejscu. Bład polega na tym, ze mam inny adres na zeznaniu a
    > inny na pitach od pracodawców. Od jednego inny i od drugiego inny, a jeszcze
    > inny podałem na picie:)), bo sporo sie przeprowadzałem.

    No to już wiesz czeo się czepiają.

    US nie posługuje się terminem miejsce zameldowania, tylko miejsce
    zamieszkania.
    Miejsce zamieszkania to to gdzie fizycznie mieszkasz, niezależnie czy
    legalnie, nielegalnie, zameldowany czy nie.

    Zmianę miejsca zamieszkania zgłasza sie na NIP-3 w ciągu 30 dni od zmiany.
    Pewnie będą się chcieli dowiedzieć gdzie mieszkasz.
    Po prostu nie owijaj w bawełnę tylko mów tak jak było faktycznie.
    Jak im się spodobasz, to zostawisz wypełniony nip-3 i sobie pojdziesz.
    Jak im sie mniej spodobasz, to dostaniesz pouczenie i pewnie ze stówę do
    zapłacenia.
    A jak na nich nawrzeszczysz to zdaje sie, że maksymalna stawka to 3000 zł.