  • Data: 2004-03-30 21:08:07
    Temat: Re: Problem z fakturami
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Slonko" <s...@g...pl> wrote in message
    news:c4cbth$s22$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Powód właśnie FV wystawiona w złym roku, miała numer np. 450/03 a powinna
    > mieć 40/04, tą pierwszą dlatego anulowalam i wystawilam nową w nowym roku
    > ale nabywca chce noty korygującej do tej pierwszej. A na co ja mam
    > skorygować tą fakturę?
    > Agata

    powiem, jak nasz kontrahent, od którego kupujemy towary, to rozwiązał
    ponieważ zgodnie z prawem to nabywca może wystawić notę korygującą a nie
    sprzedawca.
    Sprzedawca przysłał nam przez siebie spreparowaną notę korygującą, w której
    jako wystawcę noty podał naszą firmę, że niby my korygujemy błędny nr
    faktury (choć niby skąd mieliśmy to wiedzieć, że sprzedawca wystawił fakturę
    z błędnym numerem) z datą ale bez numeru kolejnego noty, żebyśmy sobie sami
    wstawili wg naszej kolejności i odesłali podpisany jeden egzemplarz.

    Uznałam, że pomysł jest sprytny, to może tak to rozwiążecie.

    Magda