  • 11. Data: 2008-07-31 06:32:11
    Temat: Re: Problem z weryfikacją euroNIP
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    wiadomościnews:slrng90o8n.8e6.joshua@tau.ceti.pl...
    > A u mnie znowu przeciazenie :)
    > BTW jesli nie pojawiaja sie dane firmy, to dla pierwszej transakcji

    Hmm, a czy dla jakiegokolwiek NIPu pojawiają się dane fimy? Bo jeszcze się
    z tym nie spotkałem... Nie powiem - przydałoby się :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 12. Data: 2008-07-31 07:18:53
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    > Hmm, a czy dla jakiegokolwiek NIPu pojawiają się dane fimy? Bo jeszcze się
    > z tym nie spotkałem... Nie powiem - przydałoby się :)

    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=3&dzial=314&
    id=29265

    pozdrawiam
    m.w.

  • 13. Data: 2008-07-31 10:37:01
    Od: r...@o...pl

    On 31 Lip, 06:53, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Przydałoby się coś takiego i dla szaraczków :)

    Masz, tyle ze przez konin albo lokalny us :)