    From: "Pirek" <p...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Problem ze Skarbowka
    Date: Tue, 13 Jan 2004 10:52:58 +0100
    Sender: p...@a...pl@ax238.internetdsl.tpnet.pl

    czesc
    przejalem ta dzialke od kolesia ktory to prowadzil i jest duzo balaganu :)
    zaleglosci w placeniu w skarbowce itd
    teraz musze zrobic przychody i rozchody za caly 2003 rok :(
    my wpisujemy wszystkie nasze faktury na kartki z przychodami i rozchodami
    bo takie cos koles prowadzil

    nie wiem jak to bedzie ale musze z tego wybrnac
    czy REWIZOR pomoze mi w prowadzeniu naszej działalności ?
    Dzieki za pomoc :)