  • Data: 2003-01-06 19:21:32
    Temat: Re: Problemy z dłużnikami
    Od: "Jacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@w...pl> wrote:
    > Wnieś o tymczasowe zabezpieczenie mienia. No i na pociechę - odsetki
    > rosną.

    Już to zrobiłem,tylko komornikowi trzeba palcem pokazać pod którą poduchą
    leży kasa.To mnie wpienia.Dałem mu numer konta,adres domowy,adres firmy
    (sklep - nawet niezły) a on mi 2000 z groszami zabezpieczył,bo tyle było
    na rachunku.By to szlag wszystko trafił.A kubuś pewnie ma kilka kont i na
    tym co ja znam trzyma kasę na piwo.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet