  • 11. Data: 2003-01-06 19:21:32
    Temat: Re: Problemy z dłużnikami
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@w...pl> wrote:
    > Wnieś o tymczasowe zabezpieczenie mienia. No i na pociechę - odsetki
    > rosną.

    Już to zrobiłem,tylko komornikowi trzeba palcem pokazać pod którą poduchą
    leży kasa.To mnie wpienia.Dałem mu numer konta,adres domowy,adres firmy
    (sklep - nawet niezły) a on mi 2000 z groszami zabezpieczył,bo tyle było
    na rachunku.By to szlag wszystko trafił.A kubuś pewnie ma kilka kont i na
    tym co ja znam trzyma kasę na piwo.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 12. Data: 2003-01-07 20:20:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Zastosowanie "windykacji bezpośredniej" * może przynieść jakieś skutki.
    Jednak pamiętaj, że ty pokwitowałeś mu odbiór gotówki wystawiając fakturę.
    Nie obiecywałbym sobie za wiele po tej wizycie.

    * - to taki termin, który narodził się na grupie pl.soc.prawo niedawno.
    Oznacza osobiste udanie się do dłużnika z poezją na ustach.

  • 13. Data: 2003-01-07 20:28:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Jeśli się nic nie zmieniło - bo nie jestem z tym na bieżąco - to dłużnik ma
    prawo zażądać, by komornik poinformował go o terminie zajęcia ruchomości i
    być przy tym. Wówczas wiedziałbyś, dlaczego komornik nic u niego w domu nie
    zajął. Komornicy tego bardzo nie lubią, bo ktoś im patrzy na ręce.

  • 14. Data: 2003-01-08 17:11:40
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@w...pl> wrote:
> [...]
    > zajęcia ruchomości i być przy tym. Wówczas wiedziałbyś, dlaczego
    > komornik nic u niego w domu nie zajął. Komornicy tego bardzo nie

    Wolę jednak pieniądze,a wogóle to po dzisiejszej rozmowie z komornikiem
    mam dość tych jaśnie panów.

  • 15. Data: 2003-01-26 22:31:00
    Temat: Re[2]: Problemy z dłużnikami
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 7 stycznia 2003 o godzinie (21:20:56) napisano:
    RT> Zastosowanie "windykacji bezpo?redniej" * może przynie?ć jakie? skutki.
    RT> Jednak pamiętaj, że ty pokwitowałe? mu odbiór gotówki wystawiaj?c fakturę.

    Mowiac "gotowkowe" czlowiek chyba mial na mysli to, ze mialy byc
    zaplacone gotowka, a nie ze pokwitowal zaplate gotowka mimo braku
    zaplaty. W tym drugim przypadku byloby to chyba cos gorszego niz
    naiwnosc...

    Czesto mozna sie spotkac z myleniem napisu na fakturze "forma zaplaty
    - gotowka" z zapisem "zaplacono gotowką". Sa to zupelnie dwie rozne
    rzeczy, wiec moze jeszcze nie wszystko stracone :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl