  • 1. Data: 2003-01-04 10:48:52
    Temat: poszukuję biura rachunkowego/księgowej w warszawie do prowadzenia małej DG
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    poszukuję biura rachunkowego/księgowej w Warszawie (centrum, wola lub
    Żoliborz) do prowadzenia małej DG
    myślę, że zakres pracy to będzie głównie doradztwo jak rozpocząć i prowadzić
    działalność
    i ewentualnie jak zaksięgować po 2-3 fakturki w miesiącu przychodzące i 2-3
    kosztów

    czy za 100-150 zł mam szansę znaleźć taką usługę ?
    a może kogoś obsługuje taka księgowa i może polecić ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-01-04 11:18:54
    Od: "Mich" <p...@w...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kosztów
    >
    > czy za 100-150 zł mam szansę znaleźć taką usługę ?
    > a może kogoś obsługuje taka księgowa i może polecić ?

    Myślę, ze nie znajdziesz księgowej za takie pieniądze, bo ksiegowe które
    pracowały za takie kwoty.....powymierały juz z głodu :-)
    Nawet przy 2-3 fakturkach trzeba zrobic kilka deklaracji, ZUS, ewentualne
    kontrole w US itd, oraz , co najwazniejsze kwestia odpowiedzialności
    księgowego. Jednym słowem 2-3 fakturki, a sporo zawracania głowy i duzo
    wiecej czasu straconego niż zaksięgowanie kilku papierków. No chyba, ze
    chodzi o spotkania przy kawie, bez odpowiedzialności i zobowiązań...
    W książce telefonicznej będzie kilkadziesiat biur rachunkowych. Z tego co
    wiem minimum za usługi to kwota rzędu 300-400 zł..

    z pozdrowieniami

  • 3. Data: 2003-01-04 11:24:51
    Od: b...@o...pl (Barbara Misiak)

    From: "Mich" <p...@w...pl>

> [...]
    > W książce telefonicznej będzie kilkadziesiat biur rachunkowych. Z tego co
    > wiem minimum za usługi to kwota rzędu 300-400 zł..

    Jeszcze nie powymieraly, zyja wsrod ludzi i za te male pieniadze moga zajac
    sie firma.

    Pozdrawiam

    Basia

    --------------r-e-k-l-a-m-a-----------------

    Super tanie kwatery narciarskie.
    Od 300 zł/osoba/tydzień
    http://wycieczki.onet.pl

  • 4. Data: 2003-01-04 17:27:46
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Mich" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > wiecej czasu straconego niż zaksięgowanie kilku papierków. No chyba, ze
    > chodzi o spotkania przy kawie, bez odpowiedzialności i zobowiązań...

    w sumie takie rozwiązanie też wchodziłoby w grę :)
    przy pracy na eteat i dodatkowej działalności deklaracje ZUS to mały
    problem - tylko składka zdrowotna
    zresztą wyliczenie podatku też

    największy problem to jak dobrze księgować koszty typu czynsz, samochód,
    telefon i jakieś nietypowe wydatki

    > W książce telefonicznej będzie kilkadziesiat biur rachunkowych. Z tego co
    > wiem minimum za usługi to kwota rzędu 300-400 zł..

    to już wiem :)

    --
    pozdrawiam
    plusz