  • 1. Data: 2008-12-15 18:03:35
    Temat: Program Platnik odblokowanie
    Od: "dexth" <d...@i...pl>

    Wysyłałem dokumenty do Zus i nie zauwazylem, ze mam wcisniety Caps Lock. Po
    kilku nieudanych probach dopiero sie o tym zorientowalem. Wylaczylem Caps
    Lock i dalej nie moge wyslac. Okazuje sie, ze wystapil blad windows numer
    jakis tam, bo byly proby wyslania przy uzyciu zlego hasla i dostep zostal
    zablokowany. Tak o opisie tego bledu pisze z "glowy", ale taki jest sens
    komunikatu.
    Czy ktos moze mial podobny przypadek? A moze ktos podpowie co teraz robic?
    Czy to np. jutro lub po uplywie jakiegos czasu samo sie odblokowuje, czy
    jest na to jakis inny sposob?

    pozdr dexth

  • 2. Data: 2008-12-15 21:00:57
    Temat: Re: Program Platnik odblokowanie
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 15 grudzień 2008 19:03
    (autor dexth
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gi6693$4nl$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

> [...]
    > zostal zablokowany. Tak o opisie tego bledu pisze z "glowy", ale taki jest

    Zablokowałeś sobie PIN do karty.

    > Czy ktos moze mial podobny przypadek? A moze ktos podpowie co teraz robic?

    Uruchomić program narzędziowy do karty i przy pomocy PUK zresetować numer
    PIN. Tylko tym razem się nie pomyl, bo zablokowanie PUK skutkuje
    wyrzuceniem karty do kosza i zakupem nowego certyfikatu.

    Całość blokady nie ma nic wspólnego z Płatnikiem.

    --
    Tristan

    Kupię konto bez limitów na YouTube.

  • 3. Data: 2008-12-16 07:55:02
    Od: "dexth" <d...@i...pl>

> [...]
    > wyrzuceniem karty do kosza i zakupem nowego certyfikatu.
    >
    > Całość blokady nie ma nic wspólnego z Płatnikiem.

    Ja tego sam nie chyba nie zrobie. A gdzie jest ten "program narrzedziowy do
    karty"? Czy to jest w Platniku?

    pozdr dexth

  • 4. Data: 2008-12-16 08:32:15
    Od: dexth <d...@i...pl>

    cinews:gi6fso$ntq$2@news.interia.pl...

    > Ja tego sam nie chyba nie zrobie. A gdzie jest ten "program narrzedziowy do
    > karty"? Czy to jest w Platniku?
    >
    > pozdr dexth

    Trche spanikowalem. Juz mam. Jest na pulpicie proCentrum Card Menager.
    Sam sobie poradzilem. Dzieki za pomoc

    pozdr dexth

  • 5. Data: 2008-12-16 12:25:46
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 16 grudzień 2008 08:55
    wasz znak: <gi7ncf$4gn$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Ja tego sam nie chyba nie zrobie. A gdzie jest ten "program narrzedziowy
    > do karty"? Czy to jest w Platniku?

    Nie w płatniku. Pisałem, że blokada nie ma z Płatnikiem nic wspólnego.
    Program zależy od dostawcy karty. piszesz niżej, że znalazłeś, ale
    uzupełniam dla potomności :D To o czym piszesz jest w kartach Unizeto. W
    innych może być inny.

  • 6. Data: 2008-12-17 14:08:00
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 15 Dec 2008 22:00:57 +0100, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    >Zablokowałeś sobie PIN do karty.
    A skad pewnosc ze autoryzacja karta? Jeszcze dzialaja dyskietkowe :D

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2008!
    http://www.nadmorze.pl/sylwester - Może nad morze?

  • 7. Data: 2008-12-17 22:39:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 17 grudzień 2008 15:08
    (autor WAM
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <3...@4...com>):

    > A skad pewnosc ze autoryzacja karta?