  • 1. Data: 2002-04-19 10:57:11
    Temat: Program do firmy
    Od: "monte" <m...@v...pl>

    Witam.Szukam programu do prowadzenia firmy (3-sklepy spozywka = jedna księga
    podatkowa) .Łączny asortyment to ok 500 rodzajów towarów więc nie dużo.
    Może ktoś z was Szanowni Grupowicze mi pomoże.
    Musi być zdolny do zrobienia remanentu , wystawiania faktur, i nic więcej.
    Acha i możliwie tani.
    Co polecacie i gdzie ewentualnie mogę go kupić w Łodzi ?
    Pozdrawiam Tomek

  • 2. Data: 2002-04-19 10:59:38
    Temat: Re: Program do firmy
    Od: "monte" <m...@v...pl>

    i nie dosowy jeżeli mozna.

  • 3. Data: 2002-04-19 11:08:15
    Temat: Re: Re: Program do firmy
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Fri, 19 Apr 2002 12:59:38 +0200, "monte" <m...@v...pl>
    wrote:

    >i nie dosowy jeżeli mozna.

    Dosowe są najlepsze!! Sam to przyznasz jak przyjdzie Ci po raz n-ty
    instalować łyndołs.

    Sławomir Dąbrowski

  • 4. Data: 2002-04-19 12:09:20
    Od: pawel <u...@w...poczta.fm>

    <a9ot9k$9hm$1@news.tpi.pl> napisal(a):

    >i nie dosowy jeżeli mozna.
    www.fakt.com.pl , male wymaganie duze mozliwosci.
    "jak przyjdzie Ci po raz n-ty instalować łyndołs" wystarczy przywrocic
    z backupu - skopiowac katalog roboczy programu.
    Pracuje od 3,11 przez NT do XP
    --
    pawel

  • 5. Data: 2002-04-19 12:47:57
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Fri, 19 Apr 2002 14:09:20 +0200, pawel <u...@w...poczta.fm>
    wrote:

    >"jak przyjdzie Ci po raz n-ty instalować łyndołs" wystarczy przywrocic
    >z backupu - skopiowac katalog roboczy programu.

    Rzeczywiście, nic nie daje tyle przyjemności i satysfakcji z pracy jak
    odtwarzanie systemu z bekapu po raz n-ty.

    Sławomir Dąbrowski

  • 6. Data: 2002-04-19 13:05:26
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Dosowe są najlepsze!! Sam to przyznasz jak przyjdzie Ci po raz n-ty
    > instalować łyndołs.

    Pracujesz zawodowo na DOSowym FK?

    Karol

  • 7. Data: 2002-04-19 13:38:05
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Fri, 19 Apr 2002 15:05:26 +0200, "Karol" <a...@b...com> wrote:

    >Pracujesz zawodowo na DOSowym FK?

    YESSS!
    To jest nie tylko FK, ale też całkiem spora towarówka.

    Sławomir Dąbrowski

  • 8. Data: 2002-04-19 13:55:41
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    > YESSS!
    > To jest nie tylko FK, ale też całkiem spora towarówka.

    Jak w 1998 rozgladalem sie za nowym oprogramowaniem to pokazywano mi glownie
    programy napisane na bazie Oracla. Od baz cliperrowych odchodzono, podobno
    dlatego, ze juz przestarzale i malo funkcjonalne.
    Fakt, ze potrzebowalem program do pracy sieciowej. W efekcie mam
    oprogramowanie troche na wyrost, ale wygodne jezeli chodzi o wyciskanie z
    niego danych.

    Karol

  • 9. Data: 2002-04-19 18:44:02
    Od: pawel <u...@w...poczta.fm>

    Fri, 19 Apr 2002 12:47:57 GMT, s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)
    <3...@n...tpi.pl> napisal(a):

    >Rzeczywiście, nic nie daje tyle przyjemności i satysfakcji z pracy jak
    >odtwarzanie systemu z bekapu po raz n-ty.
    Panie znawco, nie pisalem -systemu tylko programu.
    Sam sobie przeczysz - kiedy sie okazuje, ze programu nie trzeba
    instalowac to sie czepiasz wlasnych slow. Bardzo pouczajaca
    argumentacja za programem dosowym.
    Sadzisz, ze wskazanie na program windowsowy przez zainteresowanego
    swiadczy o tym, ze uzywa czystego dosa? I nie mow, ze dosa sie nie da
    spiep... bo sie tym zajmuje i wprawny user potrafi to zrobic.
    A program dosowy to niby nie wymaga backupu? Kiedys gdzies slyszalem,
    ze tylko prawdziwi twardziele nie robia backupu ;-)). Ale to byl
    sarkazm. Tylko idioci go nie robia.
    Daj sobie pass, bo windows w rekach 'wprawnego' wlasnie generuje n-te
    instalacje o ktorych piszesz. A pod okiem wlasciwego czlowieka jest
    OK, moi userzy maja zapewniona prace ciagla i sobie chwala. Czego
    zycze i Tobie.
    --
    pawel

  • 10. Data: 2002-04-20 15:10:29
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    pawel wrote:

    > A program dosowy to niby nie wymaga backupu? Kiedys gdzies slyszalem,
    > ze tylko prawdziwi twardziele nie robia backupu ;-)).

    Gwoli ścisłości, prawdziwi twardziele to trzymaja wszystki pliki w katalogu
    głównym i ircują spod roota z włączonym autogetem.
    Aha, i jeszcze wyłaczają pytanie o potwierdzenia kasowania w MC :-))
    I robią backup, a jakże - cały dysk do jednego zipa :-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl