  • 1. Data: 2002-04-19 09:06:20
    Temat: "Eliksir" odrzucony przez Pocztę Polską
    Od: "escuola" <e...@w...pl>

    Szanowni,
    Czy również spotkaliście się z praktyką, że urzędnicy Poczty Polskiej
    odmawiają przesyłania przelewów "eliksirem"?
    Właśnie wróciłem z poczty na Rzeźniczej we Wrocławiu i Pani w okienku, po
    konsultacjach z kierowniczką zmiany, stwierdziła, że "eliksirem" to ja sobie
    mogę tylko w banku, a u nich to tylko tradycyjne przekazy, a "eliksir"
    zarezerwowany mają wyłącznie do wpłat na ZUS.

    Mam konto ROR w mBanku (ech, wiem..., ale skoro już założyłem, to się
    pomęczę) i oni przyjmują wyłącznie wpłaty "eliksirowe" z poczty.

    Czy Ktoś z Szanownych zna podstawę prawną obowiązku (w banku twierdzą, że
    poczta nie ma prawa odmówić wpłat eliksirowych innych niż na ZUS)
    przyjmowania przez Pocztę przekazów eliksirowych, lub podstawę odmowy?
    Pytam, bo nietrudno przewidzieć, że to co prawda pierwszy mój, ale na pewno
    nie ostatni taki incydent.

    A może Poczcie P. i tym, co za nią stoją, chodzi o utrudnianie życia właśnie
    BRE Bankowi (no i mBnakowi tym samym).
    Co Wy na to?

    Pozdrawiam, wypoczywajcie dłuuuugo
    -escuola-

  • 2. Data: 2002-04-19 09:49:09
    Temat: Sprawdziłem
    Od: "escuola" <e...@w...pl>

    Szanowni,
    oczekując odpowiedzi na post skontaktowałem się z Pocztą Polską,
    poczta bez problemu obsługuje konta zaczynające się (pomijam id. mBanku -
    "90") od:
    11402004
    11402017
    11401185
    informację tę uzyskałem z działu/biura obrotów pieniężnych Poczty Polskiej,
    wychodzę zaraz na pocztę i zobaczymy jak to działa :)
    pozdrawiam
    -escuola-

  • 3. Data: 2002-04-19 12:33:49
    Temat: hm...
    Od: "escuola" <e...@w...pl>

    Sprawdziłem,
    po negocjacjach przy okienku z panią "okienkową" a potem z kierowniczką
    zmiany - poszło.
    Ale nie opuszcza mnie dziwne wrażenie że pieniądze te widziałem po raz
    ostatni w życiu...

    pozdrawiam
    -escuola-

    PS. No i wyszło, że pogadałem sam ze sobą,
    oby tylko ku pożytkowi innych :)

  • 4. Data: 2002-04-20 09:09:10
    Temat: Re: hm...
    Od: "Gunia" <g...@p...onet.pl>

    > PS. No i wyszło, że pogadałem sam ze sobą,
    > oby tylko ku pożytkowi innych :)

    Z ciekawoscia przeczytalam, taka wiedza jest cenna.
    Pozdrawiam Malgorzata