  • 1. Data: 2002-04-19 10:02:39
    Temat: numer faktury - pytanie
    Od: "Marcin" <b...@g...pl>

    Witam
    Mam pytanie.
    2 miesiące temu wystawiłem fakturę z numerem o jedeno oczko za dużym niż
    powinienem. Poszły później inne faktury, przez co błąd ciężko jest naprawić.
    Co mogę zrobić, żeby US się mnie nie przyczepił. Wysyłać do wszystkich
    korekty? Czy może uznać, że nie jest to istotny błąd i wystawiać dalej
    faktury po kolei?

    Pomóżcie.
    Z góry dziękuję
    Marcin

  • 2. Data: 2002-04-19 12:46:05
    Temat: Re: numer faktury - pytanie
    Od: "KS" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co mogę zrobić, żeby US się mnie nie przyczepił. Wysyłać do wszystkich
    > korekty? Czy może uznać, że nie jest to istotny błąd i wystawiać dalej
    [KS]
    Proponuję zrobić notatkę służbową na tą okoliczność
    i przetrzymywać ją razem z fakturami.
    KS&

  • 3. Data: 2002-04-19 19:14:17
    Od: "Marcin" <b...@g...pl>

    > Proponuję zrobić notatkę służbową na tą okoliczność
    > i przetrzymywać ją razem z fakturami.

    dobry pomysł. Dzięki
    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2002-04-21 13:09:48
    Od: MarcinJM <m...@i...del.pl>

    Marcin wrote:

> [...]
    > Co mogę zrobić, żeby US się mnie nie przyczepił. Wysyłać do wszystkich
    > korekty? Czy może uznać, że nie jest to istotny błąd i wystawiać dalej

    Najprosciej
    Wystaw FV z tym numerem i odpowiednia data i ja anuluj.
    Kopie i oryginal zaznacz: ANULOWANO i wepnij do segregatora.

    --
    POzDro
    MarcinJM