    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Program do płac obliczający KUP 50%
    Date: Thu, 20 Jan 2011 15:08:44 +0100

    W dniu 20.01.2011 12:46, Wojciech Bancer pisze:
    > Sprawdzalem dema Streamsoftu (który to Tristan tutaj chwali za bycie
    > user-friendly)

    Co nie znaczy power mastahaka. Po prostu dla mnie StreamSoft jest
    wzorcem klawiszologii, wzrocem łatwości wprowadzania danych, co
    niekoniecznie musi oznaczać możliwości. Zwłaszcza, że ja prowadziłem w
    nim tylko prostą książkę PKPiR i wystawiałem faktury.

    Inna sprawa, że streamsoft się spsił jako firma. Miałem przez lata z
    nimi umowę podpisaną, że jak znajdę klienta, to o ile to przejdzie
    przeze mnie, to dostanę prowizję. Normalna sprawa. Z Kasperskim też tak
    mam czy z ArcaBitem. Cena dla klienta jest z cennika, a ja mam procent.
    Dla mnie normalna sprawa. Niestety StreamSoft w pewnym momencie sobie
    wymyślił umowę co pół roku. Ja prowadzę działalność usługową, sprzedaż
    StreamSoftu miałem w sumie ze 4 sztuki, żadna radość, no ale jak można
    sprzedać, to czemu nie. Kupiłem dla babki PKPiR, za pół roku chcę kupić
    Kadry-Płace, a oni, że nie, że nową umowę. Zaczęli też coś kombinować z
    limitami, szkoleniami etc.

    Więc olałem z nimi współpracę i nie polecam już klientom nic. Niech se
    klient sam szuka

    i wydaje mi się, że takiej opcji nie ma. A chciałem najpierw

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)