    From: "Monisia" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Program do wystawiania faktur VAT
    Date: Mon, 31 Oct 2005 13:59:08 +0100

    Użytkownik "Monisia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:djqhr5$oir$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ja używam serwisu internetowego www.biurowdomu.pl
    > Jest przede wszystkim bazpłatny.
    > Można wystawiac i drukować faktury tak jak pisałeś.
    > Dodatkowo jeśli juz wprowadzi się do systemu wszystkie faktury to
    > automatycznie prowadzona jest księga przychodów i rozchodów, ewidencja VAT
    > i deklaracje VAT7 i PIT5/5L.
    > Dla mnie bomba, polecam.
    > Monika

    Po pierwsze, a co ma się stać z moimi danymi? Jeśli ktoś z obsługi serwisu
    ujawni moje dane to mogę wytoczyć im proces, a dane które tam trzymam, i tak
    przekazuję do urzędu skarbowego, gdzie tez nie mam pojęcia kto je ogląda. I
    najważniejsze, co komu przyjdzie z oglądania moich danych, nawet jeśli
    zobaczy je parę osób z obsługi serwisu, to i tak będą to tylko dane jakiejś
    nieznanej im osoby. Ochrona danych osobowych jest ważna, ale nie popadajmy w
    paranoję.

    Po drugie, dane na moim dysku są raczej mało bezpieczne. Nie znam się na
    komputerach na tyle by zabezpieczyć swój komputer w 100%, często mam
    problemy z wirusami, i nie raz musiałam formatować wszystkie dyski, a nie
    wspomnę już o włamaniach hakerów. Dzięki hakerom i wirusom moje dane na
    komputerze osobistym są może nawet bardziej wystawione na wgląd niż na
    serwerze zarządzanym przez profesionalną obsługę. Oni potrafią zabezpieczyć
    komputery a do tego regularnie archiwizują dane.
    Moja znajoma korzysta z jednego komputera razem ze swoimi dziećmi, niemal co
    miesiąc musi przychodzić fachowiec i podnosić system. I to nazywasz
    bezpieczeństwem?

    Pozdrawiam
    Monika