  • 1. Data: 2003-03-23 10:26:34
    Temat: Program ksiegowy FIT-maks...
    Od: "Mick" <m...@o...pl>

    Niedawno rozpoczalem DG - sciagnalem sobie z sieci program do ksiegowania
    FIT-maks - niestety po miesiacu uzytkowania przestal on dzialac (wersja
    demo). Poki co nie stac mnie niestety na zakup pelnej jego wersji gdyz moja
    firma wciaz nie przynosi zadnych zyskow :( Jesli ktos rowniez uzywa tego
    programu i bylby chetny udostepnic mi kody rejestracyjne - bylbym dozgonnie
    wdzieczny...

    jesli ktos bylby chetny to prosze na priva (m...@o...pl) - zapewniam
    dyskrecje

    pzdr

  • 2. Data: 2003-03-24 03:58:07
    Temat: Re: Program ksiegowy FIT-maks...
    Od: "Michał M." <m...@t...pl>

    Użytkownik "Mick" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > firma wciaz nie przynosi zadnych zyskow :( Jesli ktos rowniez uzywa tego
    > programu i bylby chetny udostepnic mi kody rejestracyjne - bylbym

    no wiesz co, namawiać do złodziejstwa ???
    jak cię nie tać to pisz ręcznie, kiedyś tylko tak się pisało i też było
    dobrze

    Pozdrawiam Michał