    From: Alan <a...@i...pl.aaaaa>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Proporcja bazowa
    Date: Wed, 16 Apr 2008 12:25:38 +0200

    jureq pisze:

    > Rozumiem, że chodzi o proporcję w VAT. Masz ją wyznaczyć w uzgodnieniu z
    > naczelnikiem US. W praktyce: patrzysz w księżyc, odczytujesz z niego jakiś
    > procent, piszesz pisemko do Naczelnika US, w którym proponujesz ten
    > procent uzasadniając krótko w stylu "wydaje mi się, że proporcja ta
    > odpowiada spodziewanej strukturze sprzedaży". Jedyne zastrzeżenie -jeśli
    > planujesz tylko sprzedaż opodatkowaną, to nie proponuj raczej nic
    > niższego niż 100%.

    A czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć z polskiego na nasze jakie zastosowania ma taka
    proporcja VAT? Ma się to jakoś do
    deklaracji VAT jakie się składa?
    Inne pytanie to co czeka podatnika który po 1,5 miesiąca od rozpoczęcia działalności
    jeszcze tego nie zrobił (złożona
    już jedna deklaracja VAT-7 z samym podatkiem naliczonym).

    --
    Alan