    From: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Propozycja: pl.soc.prawo.rachunkowosc
    Date: Wed, 15 Sep 2004 11:46:50 +0100

    Użytkownik "Przemysław Rokicki" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ci93gb$5cd$4@inews.gazeta.pl...
    > Nazwa grupy: pl.soc.prawo.rahunkowosc
    >
    > Krotki Opis:
    > Problemy zwiazane z prowadzeniem ksiegowosci, rozliczaniem z urzedami itp.
    >
    > Moderowana: NIE
    Pozwole sobie na wygloszenie swojego zdania.

    Moj glos na: zdecydowanie na NIE

    Wszystko o czym piszesz jest na pl.soc. prawo.podatki

    > Uzasadnienie:
    > Dlaczego nowa grupa? Powod jest prosty, fakt istnieja grupy
    > pl.soc.prawo, oraz pl.soc.prawo.podatki, ale znalezienie posta
    NIE poniewaz to doskonale znane i popularne grupy.

    > na dany temat zwiazany z ksiegowaniem w archiwum tych grup graniczy z
    > cudem. Pomijam fakt ze nazwy grup zniechecaja potencjalnych autorow
    NIE poniewaz troche pracy i "sie da". Owszem, czasem trzeba przysiasc, ale
    sie da.
    A niemozliwosc znalezienia pewnych tematow przerabiamy co tydzien (lub
    czesciej) bardziej lub mniej ostro zwracajac uwage, ze trzeba siegnac do
    archiwum. IMO jezeli ktos nie potrafi namierzyc interesujacego tematu w
    archiwum, to (co czesto sam czynie) powinien najpierw skonsultowac sie z
    zywym doradca/ksiegowym itd... Sama grupa w tej sytuacji bedzie bardziej
    zagrozeniem niz pomoca...

    > tego typu watkow do pisania na grupe. pl.soc.prawo jest zbyt ogolnikowe.
    > natomiast pl.soc.prawo.podatki zbyt "waskie" podatki to przeciez mala
    > czastka rachunkowosci. pl.sci.ekonomiczne rowniez jest zbyt "ogolnikowa"
    > grupa. Tutaj mozna rozmawiac np o zakladaniu dzialanosci, rodzaju spolek
    > itp. natomiast pl.soc.prawo.rachunkowosc bylaby przeznaczona tylko i
    > wylacznie prowadzeniu ksiegowosci. Dlatego uwazam ze jest to bardzo
    > dobry pomysl i na pewno wiele osob na tym skorzysta.

    Moim zdaniem mozna (kontroferta:-) ewentualnie zastanowic sie nad zmiana
    obecnej nazwy grupy na pl.soc.prawo.rachunkowosc?

    Owszem, obecna nazwa moze zniecheca, ale poruszana tematyka obejmuje bardzo
    szerokie spektrum zagadnien.

    Natomiast proponowana przez Ciebie nazwa grupy i tresc, ktora ma zawierac,
    niewiele maja wspolnego. Sam piszesz, ze tematyka grupy ma byc:
    > Problemy zwiazane z prowadzeniem ksiegowosci, rozliczaniem z urzedami itp.
    A czymze innym zajmuja sie pl.soc.podatki???

    A o rachunkowosci i problemach z nia zwiazanych tez na "podatkach" mozna
    podyskutowac. Jak na razie - chociaz mam tu krotki staz - i tak wiekszosc
    dyskusji ocierala sie o temat:
    jest KUP czy tez nie:-)

    Pozdrawiam
    Lukasz Goralczyk
    (powyzej znajduje sie wyraz 100% subiektywnych przemyslen na poruszony
    temat)