  • Data: 2002-07-10 10:49:45
    Temat: Re: Proszę bardzo o pomoc
    Od: "DarekS" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz K wrote:
    > a rozważając już czysto teoretycznie. Gdybym chciał sprzedawać
    > komputery. To nic że jestem zwolniony podmiotowo, przecież ta usługa
    > ma Vat i nie ma siły żebym go nie zapłacił, podobnie jest z lokalami -
    > nie wiem być może to kwestia interpretacji "wynajęcia lokalu"

    Zgoda, ale to nie ty świadczysz usługę wynajęcia lokalu (w przypadku
    komputerów utraciłbyś zwolnienie podmiotowe ze względu na rodzaj prowadzonej
    działalności - mógłbyś co najwyżej utrzymać zwolnienie ze względu na niskie
    roczne obroty).
    A z tym KW to nie bardzo wiem co zrobić, bo niby jaką ma podstawę do zwrotu
    Tobie firma. Takich KW możesz naprodukować tysiące i napisać na nich opłata
    za wynajm lokalu. A umowa najmu? Nie mam pojęcia jak wybrnąć nie znając
    realiów umów miedzy Tobą a wynajmującym i tobą a firmą. Nie czuję zresztą
    dobrze tego tematu.
    Pozdrowienia

    --
    Darek