  • Data: 2002-10-11 21:46:04
    Temat: Re: Prosze o pomoc - kupno-sprzedaz samochodu
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 Oct 2002, Sławomir Malibo wrote:

    >+ Użytkownik "Karol" [...]
    >+ > Ale mimo wszystko wydawalo mi sie, ze PCC nie placi sie, jezeli strona
    >+ > transakcji jest VATowiec.[...]
    >+
    >+ Przy transakcji pomiędzy dwoma "VAT'owcami" nie płaci się PCC

    [...no... uwziął się tak napisac żeby trzeba było czytac
    między wierszami... ;> ! ]

    Niewątpliwie. Ale nie tylko - aczkolwiek napisałeś prawdę :)
    to nie całą prawdę i każdy kto zasugeruje się czytajac to
    jako "tylko...między dwoma VATowcami..." dojdzie do
    ciekawych wniosków: płacił ktoś kiedyś PCC z tytułu
    kupna ("osobistego") np. lodówki ?? ;)
    Komentarz poszedł przed chwila (do postu Karola).

    A 'co jest grane' - to rzeczywiście, dopiero jak autorka
    wyjasni co za 'papier' ma w ręku :)

    Pozdrowienia, Gotfryd