  • 1. Data: 2002-10-09 10:26:20
    Temat: Prowadzę D.G. i zostanę bezdomną
    Od: "marta" <l...@N...gazeta.pl>

    Prowadzę Dział. Gosp. właśnie się dowiedziałam że teścowa chce mnie
    wymeldować,pobyt stały nie mieszkam u niej już 10 lat.Tu gdzie mieszkam nie
    ma takiej możliwości żebym się zameldowała.Co mogę zrobić w tym
    przytpadku.Czy mogą mnie wymeldować? Co z siedzibą Firmy.Może ktoś coś
    poradzi.Jak płacić podatki?

  • 2. Data: 2002-10-09 11:20:09
    Temat: Re: Prowadzę D.G. i zostanę bezdomną
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    >Tu gdzie mieszkam nie ma takiej możliwości żebym się zameldowała.

    Jestes tego pewna ? Przepisy apropos meldunkow sie zmienily.

    MarcinP

  • 3. Data: 2002-10-09 12:00:36
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "MarcinP" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jestes tego pewna ? Przepisy apropos meldunkow sie zmienily.

    Mozna "mieszkac" pod mostem, ma budowie, w kanale - a zameldowac sie tam nie
    da...

    Boguslaw

  • 4. Data: 2002-10-09 12:37:42
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Oct 2002, marta wrote:

    >+ Prowadzę Dział. Gosp. właśnie się dowiedziałam że teścowa chce mnie
    >+ wymeldować,pobyt stały nie mieszkam u niej już 10 lat.
    >+ Tu gdzie mieszkam nie
    >+ ma takiej możliwości żebym się zameldowała.

    AFAIK formalnie jest to wykroczenia, AFAIK nikt za nie
    (wykroczenie "niezameldowania") nie ściga, ale problemy
    które z niego wynikają sa na twojej głowie :(
    Czyżbyś wynajmowała mieszkanie 'na lewo' ? ;)

    >+ Czy mogą mnie wymeldować?

    Tak. "Wymeldowanie z urzędu" !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2002-10-09 13:03:55
    Od: "marta stępniak" <l...@N...gazeta.pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > Czyżbyś wynajmowała mieszkanie 'na lewo' ? ;)
    Na lewo ....no nie bo wynajmuję od właściciela,ale nie ma mowy o meldunku
    a tym bardziej zarejestrowanie DG na to mieszkanie.Co robić?Mam udawać przed
    US ze nadal tam mieszkam.A jak szanowna teściowa zawiadomi US o wymeldowaniu.

    Pozdrawiam no i oczekuję rady od grupy

  • 6. Data: 2002-10-09 13:50:03
    Temat: Re: Re: Prowadzę D.G. i zostanę bezdomną
    Od: Jakub Słocki <j...@n...onet.pl>

    In article <ao19fr$7cl$1@news.gazeta.pl>, l...@N...gazeta.pl
    says...

> [...]
    > US ze nadal tam mieszkam.A jak szanowna teściowa zawiadomi US o wymeldowaniu.

    Pozostaje Ci wynajac lokal pod dzialalnosc i tam zarejestrowac
    dzialalnosc.

    K.

  • 7. Data: 2002-10-09 19:39:30
    Temat: Re: Prowadzę D.G. i zostanę bezdomn
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marta" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ma takiej możliwości żebym się zameldowała.Co mogę zrobić w tym
    > przytpadku.Czy mogą mnie wymeldować? Co z siedzibą Firmy.Może ktoś coś

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Bezdomną - to raczej nie.
    A poważnie - adres zamieszkania to nie koniecznie siedziba. Ewentualne
    szczegóły (bo rozumiem, że nie chcesz/możesz ) wszystkiego powiedzieć -
    jeśli chcesz - proszę na priv.
    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2002-10-10 10:18:02
    Temat: Odp: Prowadzę D.G. i zostanę bezdomną
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik marta <l...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

    > Czy mogą mnie wymeldować? Co z siedzibą Firmy.Może ktoś coś
    > poradzi.Jak płacić podatki?

    Płacisz podatki ze względu na miejsce zamieszakania (nie zameldowania), US
    nie będzie prosił o dokumenty stwierdzające gdzie mieszkasz (np umowę
    najmu), ja 'niby mieszkam' tam gdzie prowadzę działalność, tam też dostaję
    korespondencję z US, jest mi po prostu łatwiej.
    O zmianie miejsca prowadzenie DG powinnaś powiadomić Urząd Miasta lub Gminy
    (tam gdzie składałaś wniosekj o wpis do ewidencji), po prsotu składasz taki
    wniosek jeszcze raz z nowym wpisem miejsca, prawo dot. tej kwestii się
    zmieniło i nie musisz składać dokumentów 'prawa do lokalu' - urząd wierzy Ci
    na słowo.

    Smerf

  • 9. Data: 2002-10-10 12:02:04
    Od: "Piotr Wypych" <c...@c...atomnet.pl>

> [...]
    przed
    > US ze nadal tam mieszkam.A jak szanowna teściowa

    Właściciel nie musi Pani meldować, wystarczy, że da pozwolenie na DG... ale
    pewno nie da, prawda?
    Ja na Pani miejscu wziąłbym głeboki wdech i zostawił wszystko tak jak jest.
    US pewnie się nie zorientuje, a jeśli nawet, wątpię czy sa przewidziane za
    to jakieś sankcje.

    P.

  • 10. Data: 2002-10-10 16:33:56
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Smerf" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wniosek jeszcze raz z nowym wpisem miejsca, prawo dot. tej kwestii się
    > zmieniło i nie musisz składać dokumentów 'prawa do lokalu' - urząd wierzy

    Oj zmieniło, zmieniło. Trzeba wykazać tytuł prawny do lokalu jeśli jest inny
    niż adres zameldowania w do. os. (Prawo o działalności gospodarczej)
    Pozdrawiam.