  • 1. Data: 2003-05-18 19:18:22
    Temat: Prywatny laptop?
    Od: "Alicja" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam Was,

    zastanawiam sie czy taka sytuacja jest w ogole dopuszczalna: Prowadze DG w
    domu - mam komputer (stacjonarny), ktory wykorzystuje w dzialalnosci (legalne
    oprogramowanie) oraz laptopa, ktory rowniez stoi w domu. Jest na nim nieco
    programow "niewiadomego pochodzenia". Czy musze sie ich pozbywac, by byc w
    porzadku wzgledem odpowiednich sluzb? Zaden komputer nie jest wpisany do
    ewidencji srodkow trwalych...

    z gory dzieki za podpowiedz. Chcialam zapytac w BSA, ale obawiam sie, ze mi
    zrobia kontrole na dzien dobry...

    pozdrawiam,

    Ala

  • 2. Data: 2003-05-18 19:22:13
    Temat: Re: Prywatny laptop?
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ba8m9u$gc0$1@inews.gazeta.pl> Alicja napisał(a):
> [...]
    > porzadku wzgledem odpowiednich sluzb? Zaden komputer nie jest wpisany do

    Tak. Oni najpierw obszukają komputery, a potem będą się zastanawiać,
    które są w ewidencji śt, a które nie. ;) Wykryją trefny soft, a kto za
    to będzie odpowiadał, to już kwestia uboczna.

    > z gory dzieki za podpowiedz. Chcialam zapytac w BSA, ale obawiam sie, ze mi
    > zrobia kontrole na dzien dobry...

    To zadzwoń z budki. :)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - Carterem do Goeteborga za 950 zł / 2 tygodnie + wydatki

  • 3. Data: 2003-05-19 00:40:22
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Alicja na pl.soc.prawo.podatki se coś napisał(a), a ja teraz odpowiadam:

    > nim nieco programow "niewiadomego pochodzenia". Czy musze sie ich
    > pozbywac, by byc w porzadku wzgledem odpowiednich sluzb?

    Ekstra, a żeby być w porządku wzgledem sumienia? Nie prościej nie kraść, a
    nie zastanawiać się jak kradzine ukryć?

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 4. Data: 2003-05-19 06:37:16
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Alicja napisał:
> [...]
    > porzadku wzgledem odpowiednich sluzb? Zaden komputer nie jest wpisany do

    A jaka jest róznica czy kradniesz jako firma czy jako osoba fizyczna?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-05-19 06:42:33
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Alicja wrote:

> [...]
    > Zaden komputer nie jest wpisany do ewidencji srodkow trwalych...
    >
    > z gory dzieki za podpowiedz. Chcialam zapytac w BSA, ale obawiam sie,

    Tak ogólnie, to ci inni już napisali. Ja tylko dodam, że jeśli dobrze
    pamiętam, to przy niektórych rodzajach licencji na MS Office była
    możliwość legalnego zainstalowania drugi raz na laptopie
    wykorzystywanym przez tę samą osobę, która korzysta z komputera
    stacjonarnego. Przeczytaj licencję, a jeśli jest niejasna to dzwoń na
    infolinie MS

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,