  • 1. Data: 2002-06-11 21:00:05
    Temat: Przejazd płatna autostrada a VAT
    Od: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl>

    Czy uwzględnia się dowód przejazdu płatna autostradą w Vacie?

  • 2. Data: 2002-06-12 07:15:26
    Temat: Re: Przejazd płatna autostrada a VAT
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy uwzględnia się dowód przejazdu płatna autostradą w Vacie?
    -----------------------
    Dowód zapłaty za przejazd autostradą płatną musi zawierać dane :
    nazwe i numer NIP sprzedawcy
    numer kolejny i datę wystawienia
    nazwę autostrady
    kwotę należności wraz z podatkiem
    kwote podatku
    i wtedy spełnia rolę Faktury Vat i można z niego odliczyć Vat (
    Rozporządzenie Ministra Finansów z 22 Grudnia 1999 w sprawie wykonania
    niektórych przepisów Vat.)
    Jolka

  • 3. Data: 2002-06-12 07:31:22
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    -----------------------------------
[...]
    Mała poprawka obecnie Rozporządzenie z 22 Marca 2002.
    Przepraszam jeśli drugi raz odpowiadam ale miałam kłopoty z wysłaniem więc
    robie to drugi z uwzględnieniem nowego Roporządzenia.
    Jolka

  • 4. Data: 2002-06-14 18:08:02
    Od: "Andrzej Smereka" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    | Czy uwzględnia się dowód przejazdu płatna autostradą w Vacie?

    § 45. RMF
    Fakturami mogą być również:
    4) dowody zapłaty za przejazdy autostradami płatnymi, jeżeli zawierają
    następujące dane:
    a) nazwę i numer identyfikacji podatkowej sprzedawcy,
    b) numer kolejny i datę wystawienia,
    c) nazwę autostrady, za przejazd którą pobierana jest opłata,
    d) kwotę należności wraz z podatkiem,
    e) kwotę podatku,

    Andrzej Smereka

    a...@p...onet.pl