  • 1. Data: 2002-06-11 21:14:01
    Temat: Ewidencja wyposażenia?
    Od: "Pawel" <l...@p...bajo.pl>

    Witam!

    Czy towar który zakupiłem i wpisałem jako środek trwały (komputer wartość
    netto poniżej 3500- jednorazowa amortyzacja) musze ująć również w ewidencji
    wyposażenia

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2002-06-11 21:46:17
    Temat: Re: Ewidencja wyposażenia?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Jun 2002, Pawel wrote:

> [...]
    >+ netto poniżej 3500- jednorazowa amortyzacja) musze ująć również w ewidencji

    Nie - albo/albo.

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-06-11 21:52:01
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Pawel <l...@p...bajo.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ae5p6l$l48$...@n...tpi.pl...
> [...]
    >
    > Czy towar który zakupiłem i wpisałem jako środek trwały (komputer wartość
    > netto poniżej 3500- jednorazowa amortyzacja) musze ująć również w

    Nie. Albo tu albo tu. W ew. wyposażenia wpisuje się wszelkie inne
    wyposażenie nie zaliczone do środków trwałych.

    WS

  • 4. Data: 2002-06-12 00:32:14
    Od: "Sark" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)"
    <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Nie. Albo tu albo tu. W ew. wyposażenia wpisuje
    się wszelkie inne
    > wyposażenie nie zaliczone do środków trwałych.

    Ale chyba powyzej kwoty 1500 zł ?

    Sark

  • 5. Data: 2002-06-12 07:07:08
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Sark napisał:

    > się wszelkie inne

    > Ale chyba powyzej kwoty 1500 zł ?
    Powyżej 1500 to musisz obowiązkowo gdzies to wpisać - EŚT powyżej 3500
    albo EW od 1500 do 3500.
    Ale jeżeli chcesz, to możesz to zrobić nawet z długopisem za 2,20 o
    ile przewidujesz, że wytrzyma dłużej niż rok.;

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2002-06-13 13:28:42
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    <s...@i...pl>

    [...]
> [...]
    > Ale jeżeli chcesz, to możesz to zrobić nawet z długopisem za
    2,20 o
    > ile przewidujesz, że wytrzyma dłużej niż rok.;
    Chyba w GP czytalem, ze telefon komorkowy o cenie zakupu nawet 1
    zl powinien byc ujety w ewidencji srodkow trwalych (jako, ze jest
    uzywany dluzej niz rok), aby mozna bylo rachunki telefoniczne
    kwalifikowac jako ku. Czy to rzeczywiscie tak jest?
    WSm

  • 7. Data: 2002-06-13 21:53:48
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Jun 2002, WSm wrote:
    [...]
> [...]
    >+ uzywany dluzej niz rok), aby mozna bylo rachunki telefoniczne
    >+ kwalifikowac jako ku. Czy to rzeczywiscie tak jest?

    Nie wiem, ale uwaga na boku: telefon nie kosztuje 1 zł pomimo
    że tak zostało napisane na fakturze: faktyczny koszt jest
    "utopiony" w abonamencie. Po zakończeniu okresu "przymusu"
    wartość aparatu rośnie ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd