eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPrzejście z ZUS-u ulgowego na standardowy: jak obliczyć wysokość składek? › Re: Przejście z ZUS-u ulgowego na standardowy: jak obliczyć wysokość składek?
  • Data: 2007-11-11 12:13:37
    Temat: Re: Przejście z ZUS-u ulgowego na standardowy: jak obliczyć wysokość składek?
    Od: "juana" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Przyjmijmy więc,że nie wyrejestrowałem się z ubezpieczeń tylko prowadzę dg
    > w sposób ciągły od 04 października 2005 r. Jak wtedy policzyć składki za
    > październik 2007 r.?

    Dolaczam sie do pytania: jak nalezy policzyc skladki za pazdziernik, jesli
    dzialalnosc byla prowadzona, powiedzmy - od 10 pazdziernika 2005 (w sposob
    ciagly, zeby nie bylo;)? Informator na stronie ZUS nie jest zbyt scisly i
    podaje dwa przyklady, z ktorych jednak mozna wysnuc wniosek, ze pazdziernik
    caly jest jeszcze na stawkach preferenycjnych, jesli dzialalnosc zostala
    rozpoczeta w drugiej polowie miesiaca, jesli jednak w pierwszej - caly
    pazdziernik jest juz bez ulg. Moze ktos z Was juz przerabial ten problem?:)

    joan