  • 1. Data: 2004-03-30 13:59:28
    Temat: Przekazanie 1% podatku na schronisko dla zwierząt?
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    Mam chęć szczerą na przekazanie 1% podatku na schronisko dla zwierząt. Są
    przeciwskazania? Komu wolno, a jakie instytucje się nie kwalifikują, by im
    przekazać?

    Jakoś wolę im, niż harcerzom.

    Pozdrawiam

    Tomek

  • 2. Data: 2004-03-30 14:20:42
    Od: "ela" <l...@w...pl>

    Użytkownik "toster" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Tomek
    >
    > jeżeli masz powność że jest to organizacja pożytku publicznego to nie ma
    sprawy

    > Art. 27d. (396) 1. Podatek dochodowy wynikający z zeznania, o którym mowa
    w art. 45 ust. 1, od dochodów uzyskanych przez podatników, o których mowa w
    art. 3 ust. 1, zmniejsza się na zasadach określonych w ust. 2-4, jeżeli
    podatnik w terminie od dnia 1 stycznia roku podatkowego, w którym składane
    jest zeznanie, do dnia złożenia tego zeznania, nie później jednak niż do
    dnia upływu terminu określonego dla złożenia zeznania, dokonał wpłaty na
    rzecz organizacji pożytku publicznego działającej na podstawie ustawy o
    działalności pożytku publicznego, zwanej dalej "organizacją pożytku
    publicznego".

  • 3. Data: 2004-03-30 17:06:28
    Od: "toster" <t...@W...pl>

> [...]
    > rzecz organizacji pożytku publicznego działającej na podstawie ustawy o
    > działalności pożytku publicznego, zwanej dalej "organizacją pożytku

    A jak nabrać pewności, by nie być nabranym i wpuszczonym w maliny?
    Kto nadaje taki status organizacji pożytku publicznego?
    Myślę, że schronisko powinno mieć go bez problemów, ale wolałbym spać
    spokojnie:-)

    Dziękuję za zabranie głosu.
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 4. Data: 2004-03-30 17:46:56
    Od: Tomek <m...@p...nie.lubie.smieci.onet.pl>

    Dnia 2004-03-30 19:06, Użytkownik toster napisał:
> [...]
    > Kto nadaje taki status organizacji pożytku publicznego?
    > Myślę, że schronisko powinno mieć go bez problemów, ale wolałbym spać

    http://www.bazy.ngo.pl/szukaj_opp.asp

    Tomek

  • 5. Data: 2004-03-30 17:47:47
    Od: Tomek <m...@p...nie.lubie.smieci.onet.pl>

    http://opp.ms.gov.pl

  • 6. Data: 2004-03-30 18:44:59
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    > http://opp.ms.gov.pl
    > http://www.bazy.ngo.pl/szukaj_opp.asp

    Dzięki.
    Schronisk dla zwierząt nie ma:-(
    Sprawa beznadziejna?

    Tomek

  • 7. Data: 2004-03-31 07:44:54
    Od: "LL" <n...@n...pl>

    > Dzięki.
    > Schronisk dla zwierząt nie ma:-(
    > Sprawa beznadziejna?

    Za to jest Towarzystwo Milosnikow Tanca

  • 8. Data: 2004-03-31 07:48:55
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    > Kto nadaje taki status organizacji pożytku publicznego?
    > Myślę, że schronisko powinno mieć go bez problemów, ale wolałbym spać
    > spokojnie:-)
    Ale jabys cos wiedział to podaj ogółowi bo jest chyba więcej chętnych do
    podratowania schronisk.