    From: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Przekazanie towaru na potrzeby własne
    Date: Wed, 29 May 2002 14:15:56 +0200

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0205282320001.17264-100000@iry
    s.stanpol.com.pl...

    > Trudno, przeżyjemy :)
    > Ale żebyś sobie nie myślał to przykładowo kliknięcie w:

    http://groups.google.com.pl/advanced_group_search?q=
    +reklama+OR+publiczna+OR
    +potrzeby+OR+wlasne+group:pl.*.podatki&num=100&hl=pl
    &lr=&as_drrb=b&as_mind=1
    2&as_minm=5&as_miny=2001&as_maxd=28&as_maxm=5&as_max
    y=2002
    > zaaplikuje ci listę:

    http://groups.google.com.pl/groups?as_oq=reklama%20p
    ubliczna%20potrzeby%20wl
    asne&as_ugroup=pl.*.podatki&lr=&as_drrb=b&as_mind=12
    &as_minm=5&as_miny=2001&
    as_maxd=28&as_maxm=5&as_maxy=2002&num=100&hl=pl

    > Jak zadasz googlowi jeszcze kilka takich pytań to będziesz pamięcią
    > zbiorową grupy ;) !

    Dzięki, popatrzę czasem do googla

    > Iwona dobrze gada, coś mi tylko się kołacze że ostatnio *przy czymś*
    > (skleroza... :() była mowa że VAT musi być odliczony od zakupu (czyli
    > *wstecz*, z odsetkami !) - ale szczegółów nie pamiętam :(
    > [...]
    > ********
    >
    > IMO zdecydowanie nie - anonimowość nie wystarczy; "publiczne"
    > jest coś co dajesz *kazdemu* kto chce :) a nie klientom only...

    > Tak jest: tu na czerwono lub z minusem, tam na czarno lub niebiesko :)
    > <tryb ekologiczny>
    > W tej samej linijce, coby papieru nie zmarnować !

> [...]

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
    Nie dość że daję za darmo to jeszcze VAT trza płacic. Cięzkie to wszystko.
    WS