    From: Zuzia <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Przekazanie własnego środka trwałego
    Date: Sun, 12 Jul 2009 12:58:13 +0200

    > Nikt tu rad nie udziela, to są tylko dywagacje amatorów.
    > Po rady zgłoś się do doradcy podatkowego, 100zł na początek,
    > ale najpierw przeczytaj co Zuzia kilka wątków obok ma na ten
    > temat do powiedzenia.

    No Zuzia po wyjściu od doradcy podatkowego nad zmianą zawodu zaczęła się
    zastanawiać :) 100 zł za 15 minut (nic nie wnoszącej do mojego
    dociekliwego rozumu) rozmowy chciałabym zarabiać :) Najlepsze jest to,
    że szanowna pani tę stówę włożyła sobie do portfela i na 100% nigdzie
    jej nie zaksięgowała, ot czyściusieńki zarobek, bez żadnych podatków.
    Mówiła, że jak już założę firmę, to mogę do niej przyjść po fakturę, ale
    nie miałam przyjemności tej baby więcej oglądać.

    Zuzia