  • Data: 2009-11-30 19:09:57
    Temat: Re: Przepraszam, ale się podczepię
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    arek pisze:

    > PS Jak sprzedam mieszkanie za 90tys. i kupuję towar na FV za ok.75 tys. zł
    > netto czyli 90 tys. brutto to mogę - dobrze liczę? - wykręcić się z całego
    > "10%-owego podatku".

    Tak.

    > A jeszcze dostanę zwrot VAT-u w wysokości 15 tys. zł.

    A to dlaczego? Nie dostaniesz ani grosza więcej niż zwrot różnicy VAT za
    materiały które przed wejściem do Unii były opodatkowane 7 % a po
    wejściu - 22 %.
    Dodatkowo - sprawdź, czy od tego zwrotu nie zapłacisz mimo wszystko 10 %
    podatku - w końcu nie całe 90.000 zostało wydane na zaspokojenie potrzeb
    mieszkaniowych. :)

    --
    spp