  • Data: 2004-10-18 09:12:29
    Temat: Re: Przy fakturze do paragonu...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 17 Oct 2004, Samotnik wrote:

    >+ ...w KPiR wpisujemy 0 przy paragonie i kwotę z faktury,

    ...test ci zrobię. Podatnik korzysta z prawa wpisywania do KPiR
    raportu miesięcznego z kasy fiskalnej. Wolno mu ? ;)
    Albo... klient przyłazi w paragonem w garści 7. dnia od zakupu
    i powiada że on to chce faktury.
    Nie, ja NIE mówię że tak ("0 przy paragonie") się nie da :)
    Tylko że NIE MOŻE BYĆ nakazu żeby tak robić :)

    >+ czy odwrotnie, 0 z faktury i kwotę z paragonu?

    UWAGA: zadaję *pytanie*. Bez podtekstow ;)
    Z czego wynika podejrzewany z sugestii wynikających z twojego
    posta nakaz ujmowania wszystkich dokumentów własnych w KPiR ??
    Bo mi się zdaje że w KPiR koniecznie i zgodnie z zasadami
    trzeba ująć *każdy przychód*. A nie *każdy dokument*.
    IMHO fakt że do (kopii) f-ry podpięty jest paragon na stosowną
    kwotę coś sugeruje...
    Ale ciekawym z czego koncept żeby wpisywać "drugi raz" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)