  • 1. Data: 2005-09-24 07:48:04
    Temat: Przychód
    Od: "Katarzyna" <c...@o...pl>

    Jak liczymy kwotę przychodu? Czy jest coś takiego jak przychód brutto i
    netto?
    Pozdrawiam Katarzyna

  • 2. Data: 2005-09-24 10:09:15
    Temat: Re: Przychód
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 24 Sep 2005 09:48:04 +0200, "Katarzyna" <c...@o...pl>
    wrote:

    >Jak liczymy kwotę przychodu?
    Ja licze dodajac przychody z wszystkich zrodel :)

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 3. Data: 2005-09-24 10:21:30
    Od: "Pepone" <p...@a...pl>

    > Czy jest coś takiego jak przychód brutto i netto?

    przychód brutto - przed opodatkowaniem
    przychód netto - po opodatkowaniu, czyli tyle ile Ci naprawdę zostaje w
    kieszeni.

    Pozdrawiam

    Pepone

    rozliczymy Twoje faktury - http://www.ANKIER.pl

  • 4. Data: 2005-09-24 10:29:15
    Od: "Pepone" <p...@a...pl>

    > Ja licze dodajac przychody z wszystkich zrodel :)

    Pamiętaj, że do opodatkowania nie wliczamy przychodu "z działalności
    niezgodnej z prawem" - cytat za ulotką informacyjną do wypełniania rocznego
    PITa z przed paru lat ;-)

  • 5. Data: 2005-09-24 11:09:59
    Od: "Katarzyna" <c...@o...pl>

  • 6. Data: 2005-09-24 11:15:52
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Pepone wrote:

    > przychód brutto - przed opodatkowaniem
    > przychód netto - po opodatkowaniu, czyli tyle ile Ci naprawdę zostaje
    > w kieszeni.

    A jeśi ktoś płaci podatek od
    dochodu, a nie od przychodu?
    To co jest przychodem netto? :-)

  • 7. Data: 2005-09-24 12:53:01
    Od: "Pepone" <p...@a...pl>

    > A jeśi ktoś płaci podatek od
    > dochodu, a nie od przychodu?
    > To co jest przychodem netto? :-)

    Niech będzie. Dochód brutto i dochód netto.

  • 8. Data: 2005-09-24 12:58:23
    Od: "Pepone" <p...@a...pl>

    > Czy mówiąc w zakładzie pracy że chcę otrzymać zaświadczenie z kwota
    > przychodu za ostatni miesiąc oni powinni mi wypisać przychód nett?

    Zakład pracy może wypisać i tak i tak. Zapytaj odbiorcy tego zaświadczenia
    jak on sobie życzy, wydaje mi się, że częściej stosuje się przychód brutto.