  • Data: 2004-11-15 20:10:08
    Temat: Re: Pytanie
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cnauk2$4b2$2@atlantis.news.tpi.pl>, wicio wrote:
    > Użytkownik CzeslawEm. napisał:
    >>
    > przyszedl czas na samodzielnosc i moje obawy dotycza czy polapie sie w
    > prowadzeniu ksiag dlatego pytam czy moze ktos zna jakies strony
    > dotyczace "podpowiedzi co i jak w danej deklaracji"

    Kluska zeby byc czysty zatrudnil firme o miedzynarodowej renomie,
    skubneli go na ok 30% wartosci podatku za te usluge, kilka innych firm
    w ogole sie wycofalo, ksiegowe z wieloletnim stazem glowkuja,
    sąd administracyjny obraduje miesiacami kto ma racje a
    ty bys chcial strone i gotow, i spisz spokojnie ? HA!
    Albo sie ma spokoj albo pieniadze, takie przekaze ci slowa od mojej
    znajomej ksiegowej skoro akurat nie masz dojscia do swojej.
    W dodatku ile zarobiles okaze sie po 7 latach, nie od razu.
    Czyli pamietaj ze po 7 latach tlustych nadejdzie 7 chudych.
    (Najzabawniejsze w tym jest to ze ja sie bawie w biznesmena od
    listopada 1997 czyli moje 7 tlustych wlasnie mija).
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl