    From: "vladi" <x...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pytanie o odbiór z urzędu celnego
    Date: Sat, 29 Nov 2003 23:01:35 +0100

    > Wysyła to firma więc będzie faktura

    do wyliczenia podstawy dla cla i vatu jest potrzebna informacja o warunkach
    transportu np. na fakturze [EXW, CIP itp]

    > cłow na ten towar wynosi 0%

    super, ale czy jestes pewien ze dla stawki 0% nie jest potrzebne swiadectwo
    pochodzenia?

    > Czyli rozumiem ze nie muszę prowadzić firmy żeby odebrać przesyłke ...
    > jeżeli przyjade do UC zapłace VAT to wydadzą mi przesyłke i to będzie
    koniec
    > sprawy ? /zadzwonił bym do UC ale w soboty i niedziele telefony pod
    którymi
    > udzielają informacje są nieczynne/

    mysle ze powinienes skorzystac z agencji celnej bo, mimo ze nie wystepujesz
    jako firma, podpadasz pod procedury celne w tym wypelnianie sadu.

    vladi