    From: "Stefcio" <a...@w...zl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pytanie o podatek od darowizny
    Date: Tue, 2 Oct 2007 20:29:44 +0200

    > Sprawdź jeszcze po ile takie samochody chodzą na giełdach i weź jaką cenę
    > średnią.
    > Jak US będzie miał wątpliwości to sam was wezwie do korekty.
    >
    > Rozumiem że wuj jest II stopniem spokrewieństwa, czyli wolna
    >
    > nie chce mi się liczyć, ale chyba dobrze.

    Głównie to chodziło mi o to czy dobry procent w sensie 7% bo widziałem też
    większe progi.

    > Wypełnij druk NIP-3, napisz do tego uzasadnienie, że potrzebujesz nip w
    > związku z darowizną i zanieść do swojego US.

    Czy jeżeli miałby mi je sprzedać to też musiałbym mieć NIP? Wtedy też jest
    jakiś podatek? Jak tak myślę to wtedy byłby problem z tym skąd miałem owe ~
    17k :/
    Jak już będę miał NIP to co roku muszę PIT oddawać nawet jeśli nie
    pracowałem?

    Dzięki za odpowiedź