  • Data: 2004-09-07 21:01:04
    Temat: Re: Pytanie o zamieszczanie ogloszen.....
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 Sep 2004, Romanowski wrote:

    >+ Ok, dziekuje bardzo ale widze rownoczesnie ze sporo osob łamie netykiete....

    ...a ty się bardzo starasz, nawet piszesz nad cytatem w tym celu ;>

    Jeśli OT i NTG mogę coś skomentować, to od zawsze powiadam iż jeśli
    jeden z drugim zrobi np. stronę i link do niej (z komentarzem na pół
    linijki coby się zmieścił ;)) zamieści w .sigu, po czym w miarę
    sensownie zabierze głos w jednej czy drugiej dyskusji - to mu pewnie
    nic za to nie urwą... ;)

    Oczywiście ja to się nadaję niniejszym do obtentegowania za NTG,
    ale może w googlu dla potomnych zostanie ;) !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)