  • Data: 2003-02-27 08:50:33
    Temat: Re: Pytanie odnosnie odliczen z tytulu remontu mieszkania
    Od: "KK" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.50.0302270843180.-95031129-100000@k6
    -2.portezjan.zabrze.pl..
    .
    > On Thu, 27 Feb 2003, KK wrote:
    > [...]
    > [...]
    >
    > Rzeczone użyczenie, IMHO....
    > KC art. 710 i dalsze, jakby ci się chciało szukać :)

    UPDF
    Art. 16. 1. Za przychód z nieruchomości odstąpionych bezpłatnie w całości
    lub w części do używania innym osobom fizycznym i prawnym oraz jednostkom
    organizacyjnym nie mającym osobowości prawnej uważa się wartość czynszową,
    stanowiącą równowartość czynszu, jaki przysługiwałby od tych osób w razie
    zawarcia umowy najmu lub dzierżawy nieruchomości.

    Żaden interes.