    From: tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: REGON - "przeważająca działalność"
    Date: Thu, 7 Apr 2011 20:30:36 +0200

    Dnia 2011-04-07, o godz. 17:54:39
    Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > On 2011-04-07, Maciej Ślużyński <m...@i...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > IMHO nie ma znaczenia.

    Z ciekawostek to mi US na protokole pokontrolnym wpisał PKD pierwsze z
    brzegu i wyszło że prowadzę hutę czy coś takiego, ja wysłałem
    sprostowanie protokołu a oni przysłali korektę tyle że bez żadnych
    zmian.

    Więc w praktyce to jest chyba sztuka dla sztuki, chociaż teoretycznie
    to może kiedyś ktoś się obudzić bo paragrafy są.

    Tomek