  • 1. Data: 2011-04-07 15:39:44
    Temat: REGON - "przeważająca działalność"
    Od: Maciej Ślużyński <m...@i...pl>

    No i znów mam "zonka" :-/

    Na wpisie do EDG jako wiodącą działalność wpisano mi tę, która "z numeracji"
    wypadała jako pierwsza, a nie tę, która była na pierwszym miejscu w
    wypełnionym przeze mnie zgłoszeniu.

    Oczywiście we wpisie EDG mam także tę, o którą mi chodziło, lecz na miejscu
    drugim, ale pytanie brzmi - czy trzeba to poprawiać, czy to nie ma większego
    znaczenia, poza "statystycznym ujęciem"?

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 2. Data: 2011-04-07 16:54:39
    Temat: Re: REGON - "przeważająca działalność"
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-04-07, Maciej Ślużyński <m...@i...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > drugim, ale pytanie brzmi - czy trzeba to poprawiać, czy to nie ma większego
    > znaczenia, poza "statystycznym ujęciem"?

    IMHO nie ma znaczenia.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2011-04-07 18:11:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 7 Apr 2011, Maciej Ślużyński wrote:

> [...]
    > drugim, ale pytanie brzmi - czy trzeba to poprawiać, czy to nie ma większego
    > znaczenia, poza "statystycznym ujęciem"?

    We wpisie do EDG nie ma znaczenia.
    We wpisie do REGONu formalnie jest obowiązek złożenia informacji
    korygującej, jeśli faktycznie "przeważająca działalność" jest
    nieprawidłowa.

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2011-04-07 18:30:36
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-04-07, o godz. 17:54:39
    Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > On 2011-04-07, Maciej Ślużyński <m...@i...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > IMHO nie ma znaczenia.

    Z ciekawostek to mi US na protokole pokontrolnym wpisał PKD pierwsze z
    brzegu i wyszło że prowadzę hutę czy coś takiego, ja wysłałem
    sprostowanie protokołu a oni przysłali korektę tyle że bez żadnych
    zmian.

    Więc w praktyce to jest chyba sztuka dla sztuki, chociaż teoretycznie
    to może kiedyś ktoś się obudzić bo paragrafy są.

    Tomek