  • 21. Data: 2006-09-28 09:03:05
    Temat: Re: [REQ] Likwidacja DG a spis z natury
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 28 wrz o godzinie 01:09, na pl.soc.prawo.podatki, Gotfryd Smolik
    news napisał(a):

    > wKF: "wiertareczka" AFAIR była środkiem trwałym, tak?

    Tak.

    > No to ST na mój gust *nie wchodzi* do spisu, również na ryczałcie!

    Ok.

    > Pozostaje w ewidencji. Oczywiście jak zostanie sprzedana to ta
    > pozycja ewidencji "kończy żywot" (acz zostaje w dokumentach).

    Właśnie tak zrobiłem - sprzedałem i wpisałem w EŚT "powód likwidacji -
    sprzedaż faktura VAT nr xxxxxx/2006".
    Powinno być dobrze?

  • 22. Data: 2006-09-28 10:47:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Sep 2006, Herbi wrote:

    > Właśnie tak zrobiłem - sprzedałem i wpisałem w EŚT "powód likwidacji -
    > sprzedaż faktura VAT nr xxxxxx/2006".
    > Powinno być dobrze?

    Nie wiem, ale podobny wpis w swojej EŚT mam więc obstawiam że tak :)

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2006-09-29 08:41:35
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 28 wrz o godzinie 01:59, na pl.soc.prawo.podatki, Gotfryd Smolik
    news napisał(a):

    > Pas. Też nie widzę.

    Panowie ;)
    Czyli ryczałtowcy nie muszą informować *przed* spisem o tym że w dn.
    xx-xx-xxxx będą robić spis, naczelnika swojego urzędu skarbowego?

    --
    Herbi
    29-09-2006 10:41:32