  • 1. Data: 2006-09-26 09:38:31
    Temat: podatek a uk
    Od: zx <z...@w...pl>

    Witam

    Jak to w końcu jest z płaceniem podatku z zarobione pieniądze w UK.
    OD jakiej kwoty (po opodatkowaniu tam - czy też innej) należy zapłacić,
    o ile teraz jeszcze trzeba.
    Jeśli to możliwe to podajcie źródło informacji.

    Dzięki i pozdrawiam
    ZBych

  • 2. Data: 2006-09-26 13:04:20
    Temat: Re: podatek a uk
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    zx wrote:
> [...]
    > o ile teraz jeszcze trzeba.
    > Jeśli to możliwe to podajcie źródło informacji.

    A niedawno się umową z UK zmieniała. Nie czytałem jeszcze.
    Szukaj na stronie sejmu. Umowa o unikaniu podwójnego opodatkowania
    pomiędzy Polską w Wielką Brytanią.