  • 1. Data: 2006-09-26 05:56:23
    Temat: [OT] Zlom elektroniczny
    Od: siarra <s...@n...wp.pl>

    Witam.
    Prowadzę sklep komputerowy.
    Wiem, że mam obowiązek przyjąć stary sprzęt podobnego rodzaju od klienta
    dokonującego zakupu.
    Czy w związku z tym powinienem gdzieś sie zarejestrować, lub złożyć jakieś
    dokumenty?
    Gdzie znajdę informacje na ten temat?

    pozdrawiam

    siarra

  • 2. Data: 2006-09-26 12:51:59
    Temat: Re: [OT] Zlom elektroniczny
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    siarra wrote:
> [...]
    > dokonującego zakupu.
    > Czy w związku z tym powinienem gdzieś sie zarejestrować, lub złożyć jakieś

    a była jakaś ustawa na ten temat, albo rozporządzenie.
    szukaj na stroni sejmu, coś pewnie znajdziesz.

  • 3. Data: 2006-09-26 17:02:13
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    siarra napisał(a):
    > Prowadzę sklep komputerowy.
    > Wiem, że mam obowiązek przyjąć stary sprzęt podobnego rodzaju od klienta
    > dokonującego zakupu.
    > Gdzie znajdę informacje na ten temat?

    np.

    http://www.auraeko.pl
    http://www.bioelektro.pl
    http://www.elektroeko.pl

    andy_nek

  • 4. Data: 2006-09-26 22:16:45
    Od: siarra <s...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 26 Sep 2006 19:02:13 +0200, Andrzej Kłos napisał(a):

    > np.
    >
    > http://www.auraeko.pl
    > http://www.bioelektro.pl
    > http://www.elektroeko.pl
    >
    > andy_nek

    Dzięki wielkie.

  • 5. Data: 2006-09-28 15:59:07
    Od: "wr" <n...@g...pl>

    Użytkownik "siarra" <s...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dokonującego zakupu.
    > Czy w związku z tym powinienem gdzieś sie zarejestrować, lub złożyć jakieś

    "Ministerstwo Środowiska przypomina, że zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca
    2005r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. Nr 180, poz.
    1495) wszyscy przedsiębiorcy prowadzący działalność w zakresie:
    a.. wprowadzania sprzętu;

    są obowiązani do dnia 30 września 2006 r. złożyć wniosek o wpisanie do
    rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.
    Prowadzenie działalności po dniu 1 października 2006r. bez uzyskania numeru
    rejestrowego zagrożone jest ustawowymi karami. Bliższe informacje na temat
    rejestru i wymaganych dokumentów można znaleźć na stronie www.gios.gov.pl
    "