  • 1. Data: 2006-09-26 05:30:06
    Temat: odzyskanie Vat-u po remoncie - pytanie szczegolowe
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    Witam,

    Jestem w trakcie rozliczania sprawy, ktora Grupowicze pomogli mi zaczac.
    Utknalem w miejscu i mam dwa dodatkowe pytania:

    1. Czy remont lokalu mieszkalnego polegajacy na wymianie wszystkich drzwi
    wewnetrznych jest "inwestycja" nie wymagajaca pozwolenia na budowe? Tzn. czy
    mozna odzyskac VAT skladajac wniosek VZM* w ciagu 6 m-cy od ukonczenia
    remontu (inwestycji?)?

    2. O jakim zawiadomieniu o zakonczeniu inwestycji mowa w zalacznikach do
    wniosku - w odniesieniu do remontu (jesli jest inwestycja)?

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi
    marcan

    * VZM = wniosek o zwrot niektorych wydatkow zwiazanych z budownictwem
    mieszkaniowym poniesionych od dnia 1 maja 2004 r. do dnia 31 grudnia 2007 r.