  • 1. Data: 2003-04-08 12:09:48
    Temat: ROZLICZENIE 99
    Od: "sabina" <s...@m...icpnet.pl>

    Czy ktoś wie, gdzie mogę znaleźć w internecie program do rozliczeń rocznych
    za 1999 rok. Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2003-04-08 12:21:40
    Temat: Re: ROZLICZENIE 99
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witaj sabina,

    W Twoim liście datowanym 8 kwietnia 2003 (14:09:48) można przeczytać:
    s> Czy ktoś wie, gdzie mogę znaleźć w internecie program do rozliczeń rocznych
    s> za 1999 rok. Z góry dziękuję.

    mogę podesłać, daj znać czy chcesz. Zajmuje to spakowane 1,8 MB. Mogę
    wysłac pocztą

    --
    Pozdrowienia,
    L...@t...net.pl