  • 1. Data: 2003-04-08 08:41:37
    Temat: dzis bylem swiadkiem
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    Jak przyszedl facet do US. I chcial cos zalatwic w imieniu swojej
    wnuczki - bez zadnego upowaznienia. Oczywiscie kobieta go usilowala
    odeslac. I zaczela sie awantura stylu: ja place na pani pensje, to ja
    do pani przyszedlem a nie pani do mnie, tu mam wszystko co trzeba i
    prosze to zalatwic, zloze skarge !, a w koncu w drzwiach: a niech mi
    pani naskoczy ;)

    Nie spodziewalbym sie tego po "starszej" osobie.
    Za US z definicji raczej nie kibicuje, ale tym razem musialem przyznac
    racje urzedniczce.

  • 2. Data: 2003-04-08 13:42:30
    Temat: Re: dzis bylem swiadkiem
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    > Nie spodziewalbym sie tego po "starszej" osobie.
    > Za US z definicji raczej nie kibicuje, ale tym razem musialem przyznac
    > racje urzedniczce.

    a urzędnicy pewnie nie płacą podatków....