  • 1. Data: 2003-01-25 15:27:36
    Temat: Rachmistrz 4 dla DOS
    Od: ">Waldeamr<" <w...@p...onet.pl>

    Z gory przepraszam ze pisze na te grupe ale tutaj predzej uzyskam odpowiedz.
    Pytanie kiruje dla uzutkownikow Rachmistrza.
    Mianowicie kupilem RACHMISTRZA 4 dla dos i nie moge sobie poradzic z
    wydrukiem KPiR a takze rejestru sprzedazy i zakupow a mianowicie wydruk
    przechodzi na kilka stron w pozycji pionowej. Co zrobic by KPiR oraz inne
    wydruki miescily sie na jednej stronie formatu A4 w pozycji poziomej?
    W opcjach nie moge za nic doszukac sie takich ustawien.

    pozdr
    waldemar

  • 2. Data: 2003-01-25 17:51:59
    Temat: Re: Rachmistrz 4 dla DOS
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > przechodzi na kilka stron w pozycji pionowej. Co zrobic by KPiR oraz inne
    > wydruki miescily sie na jednej stronie formatu A4 w pozycji poziomej?
    > W opcjach nie moge za nic doszukac sie takich ustawien.

    masz podana drukarke a4
    musisz wybrac drukarke a3
    np emulacja epson i szerokosc walka 15 cali

    ania
    www.koncepcja.aem.pl
    Krakuf
    kompromis F650 CS

  • 3. Data: 2003-01-25 18:28:06
    Od: ">Waldeamr<" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości

    > masz podana drukarke a4
    > musisz wybrac drukarke a3
    > np emulacja epson i szerokosc walka 15 cali

    nic takiego w tych opcjach nie mam. Zadnych a3 a4. Mam drukarke HP DJ 600.
    Nie moge jej znalezc w tym programie. Najbardziej zblizona to hp 520dj. Ale
    i ona nie dziala.
    Co rozumiesz i gdzie to jest co napisalas: a4, a3?
    Wydrukowalem kilkadziesiat stron papieru i zuzylem pol zbiornika tusdzu i
    dalej nie mam tego co chce.
    Czy ty drukujesz KPiR na jednej kartce A4?
    pozdr
    waldemar

  • 4. Data: 2003-01-25 18:53:47
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Czy ty drukujesz KPiR na jednej kartce A4?

    nie - na drukarce iglowej 15 cali
    nie sadze zeby ci sie udalo to wydrukowac na a4....

    ania

  • 5. Data: 2003-01-25 18:59:09
    Od: ">Waldeamr<" <w...@p...onet.pl>

    > nie - na drukarce iglowej 15 cali
    > nie sadze zeby ci sie udalo to wydrukowac na a4....

    to problem. W takim razie musze kupowac iglowke?

    pozdr.
    waldi

  • 6. Data: 2003-01-25 22:19:46
    Od: "Roman" <t...@p...fm>

    Mam do sprzedania STAR NL-10 9 igłowa tanio sprzedam 0602528326

  • 7. Data: 2003-01-26 09:32:53
    Od: "Stefan" <u...@f...onet.pl>

    Rachmistrz zawsze dzielił na części...

    W wersji 2 kpir było na trzech, w wersji 3 można już było zmienić na dwie

  • 8. Data: 2003-01-26 09:41:20
    Od: ">Waldeamr<" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stefan" <u...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Rachmistrz zawsze dzielił na części...
    >
    > W wersji 2 kpir było na trzech, w wersji 3 można już było zmienić na dwie

    A w wersji 4? Logiczny ciag winno byc na jednej. Ale ja jakos nie moge sie
    tego dopatrzec.

    pozdr.
    waldemar

  • 9. Data: 2003-01-26 11:22:45
    Od: "Stefan" <u...@f...onet.pl>

    Może trzeba zainstalować programik PrintInsert (czy jakoś tak) - nazwę i
    opis znajdziesz w administratorze, przy ustawieniach drukarki. Jest tam
    opcja: drukuj w orientacji poziomej i z pominięciem kodów ms_dos.

    Ja sobie ściągnąłem przec chwilą demo i nie mam tych dodatków.

    Poza tym programik jest jak zwykle wygodny (poza małymi mankamentami)

  • 10. Data: 2003-01-26 12:42:42
    Od: ">Waldeamr<" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Ja sobie ściągnąłem przec chwilą demo i nie mam tych dodatków.
    >
    > Poza tym programik jest jak zwykle wygodny (poza małymi mankamentami)

    :) Mam go zainstalowanego i nazywa sie INSERTDRUK i owszem, drukuje w
    pozycji poziomej ale dalej nie na jednej stronie tylko przenosi na nastepne.

    Jak ktos ma jeszcze jakies doswiadczenia w tym temacie to bardzo prosze o
    rady.

    pozdr.
    waldi