  • 11. Data: 2003-01-26 16:47:22
    Temat: Re: Rachmistrz 4 dla DOS
    Od: "Slawek" <t...@f...pl>

    Użytkownik ">Waldeamr<" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b0umna$a2a$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości

    > to problem. W takim razie musze kupowac iglowke?

    Niezupełnie... da się drukowac, ale to droga prze męke aby w HP posutawiac
    parametry. Z drukarka powninienes miec programij DJCP lub cos w tym guście.
    Spróbuj go uruchomic i ustawić np. zagęszczony wydruk. W defincjach wydruków
    masz chyba ustawienia, czy ma drukowac z podziałem na strony A4 czy bez.
    Poszukaj.

    Fires