  • 1. Data: 2004-09-04 14:25:12
    Temat: Rachunek - podpisy wymagane?
    Od: "Domino" <n...@s...pl>

    Czy wymagane sa podpisy na rachunku - w szczegolnosci odbiorcy, aby byl
    uznany za dowod ksiegowy?

  • 2. Data: 2004-09-04 14:38:51
    Temat: Re: Rachunek - podpisy wymagane?
    Od: "Julek" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Domino" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Czy wymagane sa podpisy na rachunku - w szczegolnosci odbiorcy, aby byl
    > uznany za dowod ksiegowy?

    Na szczęście nie:

    § 16. 1. Rachunek potwierdzający dokonanie sprzedaży lub wykonanie usługi
    zawiera co najmniej:

    1) imiona i nazwiska (nazwę albo firmę) oraz adresy sprzedawcy i kupującego
    bądź wykonawcy i odbiorcy usługi;

    2) datę wystawienia i numer kolejny rachunku;

    3) odpowiednio wyraz "ORYGINAŁ" albo "KOPIA";

    4) określenie rodzaju i ilości towarów lub wykonanych usług oraz ich ceny
    jednostkowe;

    5) ogólną sumę należności wyrażoną liczbowo i słownie;

    6) czytelny podpis wystawcy rachunku oraz odcisk pieczęci wystawcy rachunku,
    jeżeli się nią posługuje.

    Nie wiem, gdzie to znalazłem, ale możesz poszukać w google.

    Pozdrawiam, Juliusz Romanowski

  • 3. Data: 2004-09-04 19:55:14
    Od: "Domino" <n...@s...pl>

> [...]
    rachunku,
    > jeżeli się nią posługuje.
    >

    > Nie wiem, gdzie to znalazłem, ale możesz poszukać w google.

    wielkie dzieki