  • 1. Data: 2010-04-17 09:36:47
    Temat: Rachunek za TAXI - w rejestrze VAT?
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Witam
    mam rachunek za taxi (nie FVAT, nie paragon... typowy kwitek ze
    sprzedawca, kupujacym, data, opisem i chyba nr - brak VATu)
    Jestem platnikiem VATu - czy musze to wprowadzic do RVATu czy to idzie
    tylko do KPiR
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 2. Data: 2010-04-17 15:44:20
    Temat: Re: Rachunek za TAXI - w rejestrze VAT?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 17 Apr 2010 02:36:47 -0700, Przemek napisał(a):

> [...]
    > sprzedawca, kupujacym, data, opisem i chyba nr - brak VATu) Jestem
    > platnikiem VATu - czy musze to wprowadzic do RVATu czy to idzie tylko do

    Rejestr VAT masz prowadzić tak, żeby na jego podstawie można było
    poprawnie wypełnić deklaracje VAT. Czy ten rachunek wpłynie ci na
    jakiekolwiek pole w jakiejkolwiek deklaracji VAT? Nie - no to nie musisz
    wpisywać.

  • 3. Data: 2010-04-17 19:31:47
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 17-04-2010 o 17:44:20 jureq <j...@x...to.z.adresu.xop.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > poprawnie wypełnić deklaracje VAT. Czy ten rachunek wpłynie ci na
    > jakiekolwiek pole w jakiejkolwiek deklaracji VAT? Nie - no to nie musisz

    A i obowiązku odliczania VAT nie ma.

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2010-04-19 06:31:34
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 17 Apr 2010 21:31:47 +0200, Tomek napisał(a):

    > A i obowiązku odliczania VAT nie ma.

    Podobnie jak prawa odliczania z rachunku bez VAT (a nie faktury VAT).