  • Data: 2002-06-25 12:28:23
    Temat: Re: Radio do samochodu - czy można
    Od: "vladi" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Nie. Nawet gdyby auto było zarejestrowane na firmę, musiałbyś niezbicie
    >udowodnić, że takie "ulepszenie" ma wpływ na uzyskiwane przychody lub
    >żywotność całego urządzenia.

    radio samochodowe moze byc elementem bezpieczenstwa, ma wplyw na unikanie
    korkow i zbobywanie informacji o drodze, z magnetofonem mozna sluchac
    "porad" szefa lub szkolic sie jezykow itp.
    wg mnie mozna odliczyc

    jak do tej pory us nie zakwestionowal u mnie ani jednego radia samochodowego
    ale raz chcial zobaczyc w ktorych autach sie znajduja :) (tak jak napisal
    Stootch)

    --vladi