  • 1. Data: 2002-10-14 22:25:09
    Temat: Restrukturyzacja
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Czy ktos juz skladal wniosek o restrukturyzacje i ma jakies praktyczne
    doswiadczenia? Wiem, ze dopiero od pau dni mozna bylo skladac wnioski,
    ale moze sa jacys szybcy ludzie... :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

  • 2. Data: 2002-10-15 07:38:51
    Temat: Re: Restrukturyzacja
    Od: "Marco" <m...@p...onet.pl>

    Sa szybcy ludzie...
    np. ja
    (Skladalem juz wnioski)
    pozdr
    marco

    Uzytkownik "Krzysztof A. Ziembik" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2002-10-15 10:29:20
    Od: "Marcin" <m...@f...com.pl>

    do kiedy sklada sie takie wnioski i gdzie znajde podst. prawna.

  • 4. Data: 2002-10-15 10:30:44
    Od: "Marco" <m...@p...onet.pl>

    do 15 listopada
    Ustawa o restrukuturyzacji niektórych należności publicznoprawnych od
    przedsięborców z dnia 30 sierpnia 2002.
    tekst np na stronach inetowych min.finansów. www.mofnet.gov.pl

  • 5. Data: 2002-10-15 17:57:19
    Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl>

> [...]
    >
    > Czy ktos juz skladal wniosek o restrukturyzacje i ma jakies praktyczne
    > doswiadczenia? Wiem, ze dopiero od pau dni mozna bylo skladac wnioski,

    ja bylem bardzo powolnym czlowiekiem, skladalem dwa wnioski ale nie
    restrukturyzacje lecz o premie. Skladalem za siebie i za kolege. Co do
    wykazu wierzytelnosci to w obydwu urzedach wszystko bylo OK ale w obydwu
    zalatwiano to inaczej
    1 urzad - w pismie moglo brzmiec ze jestem w swietle ustawy "malym
    przedsiebiorca" i nie musialem placic oplaty skarbowej
    2 urzad - jestem "malym przedsiebiorca" gdyz .......................... i
    musialem zaplacic 5 zl od pisma i 0,50 od zalacznika

    Byc moze jeden z tych dokumentow jest zlozony nieprawidlowo, ale ... mozna
    miec rowniez nadzieje ze chociaz jeden z nich jest zlozony prawidlowo. To
    sie okaze.
    pozdr.
    WT

  • 6. Data: 2002-10-15 23:57:15
    Temat: Re[2]: Restrukturyzacja
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 15 października 2002 o godzinie (09:38:51) napisano:
    M> Sa szybcy ludzie...
    M> np. ja
    M> (Skladalem juz wnioski)

    O restrukturyzacje czy premie czy obydwa?
    No i czy byly jakies problemy albo dziwne wydarzenia (np. pani w
    urzedzie mowi co innego niz wynika z przepisow, itp.)? :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

  • 7. Data: 2002-10-16 06:16:19
    Temat: Re: Re[2]: Restrukturyzacja
    Od: "Marco" <m...@p...onet.pl>

    składałem wnioski o restruktukturyzację.
    bez żadnych problemów. instytucje (zus, pfron, itd.) mają opracowane albo
    wzór wniosków (oczywiście nie musisz składać wniosku na tych wzorach) albo
    inforację o postępowaniu restrukturyzacyjnym (do ściągnięcia z netu). są tam
    przydatne informacje nt załączników do wniosku (tzn co konieczne). warto się
    do tego zastosować ponieważ skróci to trwanie procesu restrukturyzacyjnego

    podrawiam

  • 8. Data: 2002-10-16 18:15:26
    Od: "Ant" <m...@p...onet.pl>

    A jak z programem naprawczym, czy składałeś go czy też składałeś wniosek
    jako mały przedsiębiorca. Jeśli mały przedsiębiorca, to co zawrzeć w tym
    sprawozdaniu na temat sytuacji finansowej.
    Z góry dziękuję
    Monika